Darčeky a propagácia

Najlepšie propagačné materialy, ktoré by mala používať každá spoločnosť

Najlepšie propagačné materialy, ktoré by mala používať každá spoločnosť

30. 11. 2020

Znova použiteľné fľaše Možno vás prekvapí, ale znova použiteľné fľaše na vodu patria momentálne k najžiadanejším propagačným materiálom. Prečo? Jednoducho preto, že sú predmetom potrebným pre každodennú činnosť, udržiavajú nás…

Obchodné dary – všetko čo potrebujete vedieť o nich a o darovaní

Obchodné dary – všetko čo potrebujete vedieť o nich a o darovaní

27. 10. 2020

Etika daruvania   Predtým, ako dáte obchodné dary alebo akýkoľvek darček, musíte vedieť, či prijímajúca alebo darujúca spoločnosť má zásady darovania.  Existujú spoločnosti, najmä tie v oblasti maloobchodu, zdravotníctva, financií a…

Tajomstvo o tom ako dať tie najlepšie obchodné dary

Tajomstvo o tom ako dať tie najlepšie obchodné dary

22. 06. 2020

Ak máte podník a chcete niečo dať svojim klientom, možno budete chcieť spoznať tie najlepšie obchodné dary (https://www.promotionalgifts.eu/), ktoré si ony zaslúžia. Ak si nie ste istí, ako pristupovať k…

Prečo propagačné produkty hrajú dôležitú úlohu v tom aby podnik bol úspešný?

Prečo propagačné produkty hrajú dôležitú úlohu v tom aby podnik bol úspešný?

29. 07. 2019

Väčšie a menšie podniky uznávajú význam reklamných predmetov, aby oslovili čoraz viac jednotlivcov na konkurenčnom trhu. Darčekové predmety s vysoko kvalitnými produktmi lákajú príjemcov a upriamujú pozornosť na podnik. Takéto…

Kľúčové výhody reklamných darčekov pre firmy

Kľúčové výhody reklamných darčekov pre firmy

19. 04. 2019

Pokiaľ ide o celkový rozpočet podniku, marketingové snahy sú často zaradené do najnižšej časti zoznamu priorít. Ale, marketing offline a on-line podobne sa stáva čoraz dôležitejši s neustálym rastom podnikateľského…

Propagačné darčeky sú dobrou propagáciou pre každú spoločnosť

Propagačné darčeky sú dobrou propagáciou pre každú spoločnosť

11. 03. 2019

Bez ohľadu na rozpočtové obmedzenia, reklamné produkty stojí za to vynaložiť peniaze. Pretože jeden má pozitívne dojmy v očiach klienta a druhý, 52 % ľudí, ktorí dostávajú propagačné darčeky, pokračujú…

Scroll to Top