Obsah:
Bez ohľadu na rozpočtové obmedzenia, reklamné produkty stojí za to vynaložiť peniaze. Pretože jeden má pozitívne dojmy v očiach klienta a druhý, 52 % ľudí, ktorí dostávajú propagačné darčeky, pokračujú a podnikajú so sponzorom. To je podľa výskumu PPAI. Ak nič, aspoň táto posledná štatistika by mala vyvážiť rovnováhu v prospech propagačných produktov, keby ste boli ešte nerozhodli.

Pre propagačné darčeky sa nemusíte obávať rozpočtových obmedzení. Aplikujúc nákladovo efektívny režim na propagačné produkty, určite ušetríte svoje peniaze oddelenia a súčasne podporíte svoju marketingovú stratégiu.
Zbierka propagačných darčekov s nízkymi nákladmi
-
Značkové utierky na čistenie z mikrovlákien
Táto položka je jedným z produktov, ktoré každý pravdepodobne použil. Je pomerne lacný a dá sa použiť na čistenie počítačov, tabletov a obrazoviek smartfónov. Môže sa použiť aj na čistenie kancelárskych okuliarov.
-
Vlastné stylusové saténové pero
Stylusové perá sú veľmi populárne a veľmi milujú mnohí zamestnanci kancelárie. Toto pero je jednoducho guľôčkové pero s hrotmi na vrchu. Je za cenu 0,65 dolárov. Existuje niekoľko propagačných produktov, ktoré dokážu túto cenu poraziť.
Prečítajte si článok na tému propagačné darčeky.