Žaloby spochybňujúce privatizáciu ružomberských papierní sa priamo Kočnera netýkali, aj tak sa o ne veľmi zaujímal. V Threeme spomína aj vplyv Zoroslava Kollára. Milan Fiľo akékoľvek ovplyvňovanie sudkýň odmieta, tvári sa ako obeť. Na súde však vyhrával.  „Metla to j…e v decembri. Rozhodne na prvom pojedku,“ napísal v polovici októbra 2017 Marian Kočner bývalému sudcovi Vladimírovi Sklenkovi. Reč bola […] …

„Projektová dokumentácia pre stavebné povolenie je dodaná, potrebné je ešte dokončiť majetkovoprávne usporiadanie pozemkov za 300-tisíc eur. Pri príprave investičného plánu na rok 2020 sme o túto sumu požiadali. V čase, keď nám táto bude odsúhlasená, budeme pokračovať vo vyrovnaní pozemkov a následne požiadame o vydanie stavebného povolenia,“ povedala hovorkyňa SSC Lucia Karelová.

Štúdiu realizovateľnosti SSC dodávateľ ešte nedoručil, spoločnosť s ním podpísala dodatok k zmluve s termínom dodania 28. februára.

Cestári plánujú súťaž na dodávateľa prác vyhlásiť, keď budú mať k dispozícii štúdiu realizovateľnosti, majetkovoprávne usporiadané pozemky, ako aj platné stavebné povolenie. „Predpokladáme, že to bude koncom roka 2020.“

Aktivity s cieľom urýchliť procesy vyvíja aj samospráva Prievidze, ktorá požiadala ministra dopravy Árpáda Érseka, aby uvoľnil financie na majetkovoprávne vyrovnanie pozemkov.

„Ak postup príprav neskomplikujú prieťahy vo verejnom obstarávaní či vykupovaní pozemkov, prvá časť obchvatu by mala byť vybudovaná do konca roka 2023. Dovtedy totiž musí Slovenská republika použiť finančné prostriedky z končiaceho sa programového obdobia,“ uviedla primátorka Prievidze Katarína Macháčková.

Štátna spoločnosť má v pláne vybudovať časť obchvatu, konkrétne jeho prvú etapu druhej stavby, čo je napojenie priemyselného parku v Prievidzi na Nováky. Rezort dopravy pred časom potvrdil, že projekt prvej etapy druhej stavby obchvatu je zaradený v zásobníku národných projektov operačného programu Integrovaná infraštruktúra 2014 – 2020 ako prioritný a na jeho financovanie sú vyčlenené zdroje z Európskeho fondu regionálneho rozvoja.

Náklady na výstavbu obchvatu Prievidze by mali dosiahnuť niekoľko miliónov eur. Prvý úsek stavby I/64 – obchvat Prievidza začala SSC – Investičná výstavba a správa ciest Žilina stavať v roku 2008. Zrealizovaný je však zatiaľ len od priemyselného parku v Prievidzi po kruhový objazd pri Bojniciach. (tasr)

Pokračovať v čítaní – zdroj článku

Príspevky z rovnakej kategórie:

    Nenašli sa žiadne