Marketingový expert Michal Ruttkay hovorí pred finále kampane o prekvapivom triumviráte. …

„Matovič, Pellegrini a Kotleba, čo môžeme zúžiť aj na dvojicu
Pellegrini – Matovič. Je to však akoby triumvirát troch názorových
prúdov. Všetci ostatní sa v tejto situácii, sedem dní pred voľbami, stali
akoby takými zboristami,“ vysvetľuje Ruttkay.

Politický marketér spomedzi všetkých vyzdvihuje Igora Matoviča od
obyčajných. „V túto chvíľu to vyzerá tak, že jediný Matovič pochopil
to, čo sa volá mobilizácia pred voľbami. Pochopil, že to nie je vyhlásenie
,poďte voliť’, ale sú to činy, ktoré preto robí, činy, ktoré smerujú
k voľbe a smeruje ich veľmi efektívne. On určuje smery. Ostatní sú len
jeho followeri, sledovatelia,“ opisuje situáciu, pričom zdôrazňuje, že
OĽaNO je stranou jedného muža. „Ostatní sú len komparz, ale Matovič to
dokáže uhrať za všetkých.“

Politický marketér v dolnej časti preferenčného pelotónu poukazuje na
niekoľko „mentálnych zmien“, ktoré podľa neho nastali. „V prvom rade
u voličov SaS, ktorí veľmi významne hlásia návrat k Sulíkovi, strana by
mohla dosiahnuť lepší výsledok, ako ukazovali doterajšie prieskumy – a
to práve po aktivite odídených poslancov okolo Ľubomíra Galka
v parlamente,“ hovorí Ruttkay na margo prekvapivého rozhodnutia galkovcov
hlasovať za začiatok parlamentnej schôdze. „Ešte bude zaujímavé, ako sa
odrazia antikampaňové videá proti Andrejovi Kiskovi. Nepredpokladáme veľký
pád, ale ani rast,“ myslí si Ruttkay.

Prekvapila ho však koalícia PS/Spolu. „U nich cítiť veľkú
strategickú bezradnosť. Naozaj idú z extrému do extrému, čo sa týka
komunikačných vecí,“ hovorí. Ruttkay pripomína, že nerozhodnutých
voličov, o ktorých sa teraz hrá, môže ovplyvniť čokoľvek. „Neoslovia
ich však tradičné politické mítingy, ale nejaká silná mediálna
aktivita,“ mieni.

Pokračovať v čítaní – zdroj článku

Príspevky z rovnakej kategórie:

    Nenašli sa žiadne