Základné informácie o elektrickom bicykli

Výrobcovia venujú veľkú pozornosť pohonnej jednotke motocykla. Kompromisom konštrukcie je jazdný rozsah v porovnaní s výkonom. Výkonnejší motor ponúka vyššiu rýchlosť na udržanie kroku s premávkou, ako aj väčší krútiaci moment na ťahanie nákladu a zdolávanie kopcov. Výkonnejší motor môže tiež oveľa rýchlejšie spáliť batériu, čo môže znížiť dojazd.   

Ak budete porovnávať potenciálne elektrické bicykle, uvidíte široké špecifikácie dojazdu, ako napríklad 20 až 100 kilometrov s podporou pedálov. Je to preto, že existuje veľa premenných, ktoré môžu ovplyvniť dojazd.

Čas nabíjania batérií elektrobicyklov  

Väčšina batérií potrebuje na úplné nabitie z prázdneho miesta 3 až 4 hodiny a u veľkokapacitných batérií to trvá dlhšie. Ak plánujete dochádzať pomocou elektrického bicykla (viac informácií na webovej stránke Yogi), môžete si zaobstarať ďalšie nabíjačky alebo môžete nabíjačku nosiť so sebou. K dispozícii sú aj rýchlejšie nabíjačky. 

Elektrické bicykle
Výrobcovia venujú elektrárni na bicykle veľkú pozornosť

Počet batérií 

Existujú aj e-biky, ktoré umožňujú cyklistom používať dve batérie súčasne. To môže pomôcť predĺžiť dĺžku jazdy a poskytnúť vám zálohu, ak sa jedna z batérií vybije. Môžete si zakúpiť aj ďalšiu batériu, aby ste mali pripravenú úplne nabitú, alebo si môžete vymeniť aj tú svoju, keď sa jej životnosť skončí zvyčajne po niekoľkých tisíckach nabití. 

Nastavenie montáže batérií 

Batérie integrované do rámu môžu uvoľniť miesto pre malú cyklistickú tašku alebo klietky na fľaše. Externá batéria sa však ľahšie vymieňa a nabíja. 

Umiestnenie motora elektronických bicyklov 

Motory so stredovým pohonom sa nachádzajú na spodnej konzole v oblasti, kde sú kľuky pripojené k rámu bicykla. Motory s nábojovým pohonom sa nachádzajú v náboji zadného kolesa a niektoré aj na prednom kolese. 

Elektrické športové bicykle získavajú na popularite už aj na Slovensku

Motory s nábojovým pohonom 

Motory s pohonom zadných kolies posielajú silu z pedálov priamo na zadné koleso, aby ste mali pocit, že vás tlačí. Vezmite na vedomie, že výmena defektu na kolese, v ktorom bol namontovaný nábojový pohon, je zložitejšia v porovnaní s výmenou defektu na bicykloch so stredovým pohonom alebo štandardných bicykloch..

Príspevky z rovnakej kategórie: