Povedzme, že používate balík, ktorý vydáva faktúry, sleduje všetkých vašich zákazníkov, a povie vám kedy boli zaplatené. To vám veľa pomôže, pokiaľ ide o riadenie vašich výdavkov, čo vám uľahčí dať všetky svoje účty dohromady, keď sa rok skončí.   

Avšak, existuje mnoho ďalších spôsobov, ako zabezpečiť, aby váš účtovný softvér fungoval pre vašu výhodu. Tu je niekoľko jednoduchých tipov, ako čo najlepšie využiť svoj existujúci program.   

Poskytnite prístup svojmu účtovníkovi

Ak v súčasnosti používate balík ”Riadenie vzťahov so zákazníkmi”, skúste skontrolovať, či je s ním kompatibilný účtovný softvér, ktorý chcete používať. Môže to byť napríklad veľmi užitočné, ak môžete zobraziť údaje faktúry zákazníka v súvislosti s určitým predajným cyklom alebo novú kampaň na aktualizáciu svojich služieb. V prípade, že predávate svoje produkty online, budete môcť ušetriť viac peňazí a času, ak integrujete svoj online účtovný softvér s platformou elektronického obchodu.    

Príspevky z rovnakej kategórie:

    Nenašli sa žiadne