Smer vo volebnej kampani stavil na tvár Petra Pellegriniho a nové logo. …

Smer vo volebnej kampani stavil na tvár Petra...

Smer vo volebnej kampani stavil na tvár Petra Pellegriniho a nové logo. Autor: Peter Pellegrini/Facebook

V prvý decembrový deň Smer pustil na sociálnych sieťach svoj prvý
predvolebný spot. Stavil na tvár a hlas novej jednotky kandidátky Petra
Pellegriniho.

Hovorí o zmenách pred tridsiatimi rokmi, aby pripomenul, že Slovensko
stojí pred zložitými časmi. Pripomína hrozby tureckého prezidenta, ktorý
„hrozí Európe miliónmi utečencov“, brexitové problémy či možnú
finančnú krízu.

Tak sa dostáva k domácim hrozbám, rozdelenej spoločnosti po vražde
novinára Jána Kuciaka a jeho snúbenice Martiny Kušnírovej.
„Deštruktívna opozícia a niektoré spolitizované médiá šíria výlučne
negatívne správy,“ pokračuje Pellegrini v takmer filmovom spote.

Ďalej sa dva a pol minútový spot zameriava na seniorov, rodiny s deťmi,
pracujúcich, mladých ľudí, deti.

V závere sa Pellegrini prihovára ako predseda vlády, pripomína sociálne
balíčky, zdravotníctvo, spravodlivosť… Pokračuje slovami o pozitívnej a
zodpovednej zmene, ku ktorej všetkých pozýva.

Ružu Smer vymenil na šíp, ktorý smeruje dohora a samotný názov doplnil
o prívlastok „nový“.

Pokračovať v čítaní – zdroj článku

Príspevky z rovnakej kategórie:

    Nenašli sa žiadne