Vozidiel vyššej strednej triedy je v ponuke mnoho mnoho. V prémiovom segmente asi najviac na cestách vidíš klasickú nemeckú trojku.…
The post Test: Maserati Ghibli S Q4 GranSport je sedan, ktorý nevidíš na každom rohu. appeared first on spiatocka.sk. …

Vozidiel vyššej strednej triedy je v ponuke mnoho mnoho. V prémiovom segmente asi najviac na cestách vidíš klasickú nemeckú trojku. Teda Audi, BMW a Mercedes-Benz. Lenže niektorí ľudia sa chcú odlíšiť. Nechcú mať vozidlo, ktoré je na každom rohu. Preto tu je Maserati Ghibli S Q4 s brutálnym a nezameniteľným dizajnom.

Zobraziť prezentáciu.

Beštia alebo elegán?

Maserati Ghibli už na prvý pohľad ukazuje, že je to beštia a elegán v jednom. Dizajn je elegantne navrhnutý, no každému je jasne, že s týmto autom sa netreba zahrávať. Vpredu sa nachádza obrovská maska s trojzubcom uprostred, úzke svetlomety a agresívny nárazník. Pri pohľade z boku hneď to očí padne dlhá kapota a krásne línie tohto taliana. Zadná časť je navrhnutá jednoducho, no zároveň športovo. Svetlá a veko batožinového priestoru predstierajú eleganciu, no pohľad nižšie ukáže agresivitu a drzosť. Štvorica výfukov s brutálnym zvukom hovorí za všetko.

Zobraziť prezentáciu.

Interiér pôsobí veľmi luxusne a kvalitne. Palubná doska je čalúnená príjemnou hnedou kožou, ktorej asistujú karbónové dekorácie. Sedadlá vyzerajú luxusne, no sú pohodlné na dlhších cestách, ale zároveň pri rýchlej jazde dobre podržia. Ale o tom nižšie. Volant je taktiež elegantný. Veľké stacionárne krídla za volantom však nemusia každému vyhovovať. Pri ostrej palbe sú namieste, vždy viem kde ich nájdem, no pri pohodovej jazde trochu prekážajú. Nuž Maserati je športový agresor a nie pokakaná bábovka.

Test Maserati Ghibli S

Ukážem ti, že my Taliani milujeme agresiu a rýchlosť.

Verzia Ghibli S má pod kapotu 3,0 litrový preplňovaný šesťvalec s výkonom 430 koní. Tento motor je vyvíjaný v spolupráci s Ferrari a je ručne skladaný v Maranelle. Ktorý sedan sa môže pochváliť takým niečím? Ale poďme k samotným pocitom z motoru. Motor je pri normálnej pohodovej jazdy príjemný a skoro vôbec ho nie

Pokračovať v čítaní – zdroj článku

Príspevky z rovnakej kategórie: