Mazda CX-30 Skyactiv-G150 ponúka radosť z jazdy. Skúsili sme to s Mazdou na rally.

Ak mi niekto spomenie slovo Mazda, tak hneď ma napadne atmosférický benzínový motor a pôžitok z jazdy. Vozidlá Mazda už v predchádzajúcich testoch ukázali, že rýchlu jazdu zvládnu celkom dobre. Hovoril som o tom nedávno v teste Mazda 3 Skyactiv-G150. Teraz sme však zobrali na test mestský crossover CX-30 s pohonom všetkých kolies, s manuálnou prevodovkou a atmosférickým dvojlitrom pod kapotou. Celkom dobrá kombinácia na rýchlu jazdu že? Preto sme sa rozhodli Mazdu vyskúšať na rally MRC Kopřivnice. Samozrejme len ako predjazdci. 

Zobraziť prezentáciu.

Cez týždeň odveziem deti a svokru, cez víkend…..

Mazda CX-30 je príjemný mestský crossover, ktorý ponúkne tichú a pohodlnú jazdu. Podvozok fiuje nerovnosti celkom dobre, jedine priečne zvláda horšie. Atmosférický motor má lineárny nástup krútiaceho momentu, takže pohodová jazda nie je žiaden problém. Ako jedinú nevýhodu považujem tupú odozvu od motora v nízkych otáčkach. Jednoducho ak potrebujem v meste zrýchliť, musím vyhnať motor do otáčok. Bohužiaľ daň za atmosférický motor. Na druhej strane motor Skyactiv-G150 sa odmení nízkou spotrebou. V meste okolo 6 až 6,5 l/100 km. Poďme ale k deťom a svokre.

Mazda CX-30 batožinový priestor s objemom 430 litrov, do ktorého zmestím kočík alebo nákup. Vďaka dobrému vyššej svetle výške sa dopredu dobre nastupuje aj starším ľuďom. Bohužiaľ nastupovanie na zadné sedadlá je na horšej úrovni a to kvôli zle tvarovanému výrezu. Cez týždeň sa tak Mazda stane príjemným spoločníkom. Ale čo cez víkend? Deti a svokru nechám doma a so ženou vybehneme na rally.

Mazda CX-30 rally
Mazda CX-30 rally
Mazda CX-30 rallyPokračovať v čítaní – zdroj článku

Príspevky z rovnakej kategórie:

Scroll to Top